masaze-gdynia.pl

Pod tym adresem internetowym (masaze-gdynia.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane strony internetowe znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników szukających usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Tego typu adresy dużo łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi domenami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę domeny dla swojej firmy? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy na pewno pasujący adres, zawierającą najlepsze słowa kluczowe. Po prostu zadzwoń do nas!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny abonament za stronęWWW, w którym jest również przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc abonament.


5. Jak piszecie teksty dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem napisać teksty, potrzebujemy jak najwięcej informacji o Twojej firmie. Tylko w taki sposób wynajdziemy rzeczy, które zaciekawią potencjalnych czytelników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy sami: piszemy treści, by były interesujące dla czytelników, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w wyszukiwarce interenetowej. Gwarantujemy treści dostosowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach zdjęcia?

Stosujemy fotografie z największych internetowych banków zdjęć. Naturalnie możesz przekazać nam swoje zdjęcia, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom opracowaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 2 tygodnie na spisanie wszelkich sugestii. Gratis poprawimy serwis.


8. Dla kogo jest adresowana ta oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują pomocy w markeitngu, gdyż najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może zasugerować własny swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę przekierować inną domenę na wynajmowaną stronę?

Tak, można. Chętnie wytłumaczymy, jak to łatwo wykonać.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za pisanie treści na serwisy WWW dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od wymyślania tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz zmiany na swoim serwisie internetowym, napisz zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!